NATRAIKIN PAGES

By: nat kin

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  3  4  5  6  7  8  9  [10]  11  12  13  14  15  16  17  >  >>]    [Archive]
Monday, 4-Dec-2006 08:14 Email | Share | | Bookmark
natrah dah sekolah ari nih..

arini tercipta lagi episod terbaru dlm hidup kami......pertama kali dalam hidup mummy ....selama 4 thn lebih natrah tak pernah berenggang dgn mummy nye..kemana mummy ikut pasti ade natrah..dan begitu berat hati mummy nak tinggalkan natrah pade sesapa....kalaupun dgn nenek pon cume seketika sahaja.....
........hari ini....mummy dgn rela hati meninggalkan natrah dlm jagaan org lain.....mummy buat semua tu sebab mummy nak natrah bergaul ngan kawan2...makan same2...main same2...semunye same2...besok bangun pagi lagi yer cayang.....nanti mummy ambik natrah hokey...





Wednesday, 29-Nov-2006 13:11 Email | Share | | Bookmark
hai geng....

haiiii.....kawan2......ni akin taw....
.......cape nak tgk penampilan terbaru akin?....rambut baru tawwww....gunting kat saloon lagi taww...selame ni mummy caye yg sellalu potong rambut caye....bowing sih.....tapi tak malu la caye...caye nangih jer mase amoi tu potong rambut caye...balik umah....nyesal sungguh caye taw...hilang kemachoan caye taw.....bukannye ape....amoi tu tak cungggg rr...cebab tu caye nangis....kalu cungggg....caye mesti tak nangis taww.....tapi mummy caye tak gemor cangat rambut baru caye ni.....caye pon terkejut tgk rambut baru caye....ye ke caye nih.....mmg berbeza dari dululah..... passni mummy caye dah serik nak potong kat saloon dah...dia nak potong rambut caye sampai bile2 taw.....


lepaih ni...tadok lagila aweks nak ngorat caye...

Tunggu taw penampilan terbaru caye.....jgn salah paham pulak gambar di atas tu taw...itu gambar zaman caye belom macho lagi taw...bay..bay...


Monday, 27-Nov-2006 01:55 Email | Share | | Bookmark
SABAH....aku kan pulang....

sentral.....
tukang hangkut barang
peace..bebeh..
View all 34 photos...
haiyoooo.....gambar2 di terengganu dan di kl..nampak gayenye lambat skit la elin nak letak kat fp nih....elin renew gambar semase pulang ke sabah dulu neh.....nampaknye terpaksa di jumping... ......
Hari ahad..19.11.2006 kami bertolak dari gombak pukui 9.00am...ke sentral....kami hambik ERL dan terus ke salak tinggi..tujuannye mummy nak jumpe geng mummy yg tinggal kat situ(bertugas dgn MAS)...kul 11.30AM....kami bergegas ke KLIA....kawan mummy yg hantar...Flight kami kul 12.00pm....nak di jadikan cite....haiyoooo...si natrah mengamok kat KLIA...ni yg den bengang nih....mummy cukup fobia...natrah mengamok nak BARBIE....yela kiri kanan KLIA th...paham2 jela ye mama-mama..byk dugaan....elin heret jer dia...glemer sungguh haku hari tuh... natrah...natrah.....udah2 la tuh.....terpaksa mummy umpan dia paper beg BARBIE..sebelah waiting hall ade kedai...belasah je la....asalkan BARBIE!!!!!!!!!!! ......KUL 2.30pm..kami selamat sampai di KOTA KINABALU.... HOME SWEET HOME.. .....tension.haku makin debab.........huwaaaaaaaaaaaaaaaaa



















Monday, 20-Nov-2006 13:18 Email | Share | | Bookmark
Aku dah pulang..

tunggu neh...nanti mummy caye letak gamba..
assalamualaikum semua....hai mama..papa...kengkawan semua...kami dah selamat melandingkan diri kelmarin..flight dari klia jam 12.00pm...landing di sabah jam 2.30pm..alhamdulillah...semua okey2 belake....hujan gerimis menanti kepulangan kami sekeluarga...gambar nanti mummy akan upload ..sbb gambar2 semua kat labtop...insyaallah nanti mummy transfer kat pc ni ha...tak selesa la upload kat ctu...


tunggu neh...nanti mummy caye letak gamba...


Tuesday, 14-Nov-2006 03:13 Email | Share | | Bookmark
picnic di kole ibai..terengganu

 
 
 
View all 6 photos...
actually gambar ni..minggu lepas punye event..tak de mase nak upload ari2...menu picnic ari tuh..laksa sarawak..jiran sarawak yg buat...nasik lemak..mak buat..dll....





[<<  <  3  4  5  6  7  8  9  [10]  11  12  13  14  15  16  17  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net