NATRAIKIN PAGES

By: nat kin

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]
Thursday, 11-Jan-2007 09:08 Email | Share | | Bookmark
pertemuan..

si comell
malu pulak si akin nih..
mule rapat..
View all 12 photos...
2 minggu yg lepas ...satu pertemuan yg dirancang telah terjadik...menemukan mummy natraikin dengan mama asha di satu tempat yg juge dirancang..segan ...malu...takut...semuanye berkecamuk dalam hati niha...mane tau si fidah tu kekwat ke...pendiam ke..pemalu ker...susah jugak elin nak tackle nanti....
..tapi yang akan terjadi tetap terjadi..dalam perjalanan menuju ke destinasi sambil menanti sebuah jawapan...akhirnya terjawab dengan keramahan dan kemesraan yg dihulurkan pada elin sekeluarga.
..dan seperti yg elin jangka...si ASHA..begitu comelsss...dan mesra seperti ibunye...jika ade kesempatan lagi...elin tiada keberatan utk bersua lagi...








............................moga akan diketemukan kembali.....






Monday, 8-Jan-2007 14:39 Email | Share | | Bookmark
Raya korban & Tahun baru di tawau...(hari kedua)

pagi raya
 
naik balik dah..
View all 29 photos...
Tahun ni jauh nun di tawau kami merayakan Hari Raya Korban dan menyambut tahun baru....mmg ade kelainan sekali..seronok bercampur dgn sedih...seronok sebab beraya di tempat yg cukup asing..
sedih sebab dgn kematian Saddam hussein...cukup terusik..
....Pagi raya abah bersembahyang di masjid besar tawau....dgr cite dari abah...masjid dikunjungi ribuan umat manusia...bersama2 mengerjakan ibadah...mummy ngan anak2 hanye lepak di bilik hotel ...
....opsss..mummy terlupe nak bawak baju kurung....natrah ..mummy ...dan baju melayu utk raikin..cume baju melayu abah aje yg mummy bawe...camne le boleh terlupe..aperaaaaaaaa
.....Suasana hari raya korban di tawau..nampaknye cukup meriah...jauh berbeza dgn di kota kinabalu...ramai yg kunjung mengunjungi...pakai baju melayu dan kurung sampai ke petang..di kk agak sunyi sedikit berbanding di tawau.mungkin majoriti masyarakat melayu lebih ramai di sana..
.....Dptla mummy merasa makanan tradisional org tawau..kebanyakannye mummy dah lupe ape name makanan ...lupe...padahal mummy tanye satu persatu...




umah di tawau....tinggi2 belaka..dgr cite hantaran kawin pun ikut berapa banyak tiang....sile perbetul jika silap..


tak silap namenye sawak.. lebih kurang ketupat nasik


pantai di tawau


di sini banyak kapal2 berlabuh...


hepi new year...kenangan yg tak dpt dilupakan
selamat tinggal 2006......akan ku kenang...



Thursday, 4-Jan-2007 01:19 Email | Share | | Bookmark
cuti yg panjang...

yg diangkut...
yerhh....nak jalan..yey..
bersiap sedia
View all 28 photos...
hai semua..lame jugak mummy tak upload gambar yer..sejak dari gempa bumi kat taiwan arituh...dan mummy terlewat la pulak nak wish hari raya haji..ngan tahun baru....semoga kalian semua ada azam baru yg best2.....baru2 ni juge kami berkesempatan bertentang mate dgn mama asha dan suaminye serta budak yg comel tu si asha.....kecoh jugak mulut si asha tu.. tembam sungguh..... sempat gak kissing pipi yg monggel tuh ...nanti selepas mummy update percutian kami ..elin letak gambar2 asha lepas tu key..sblm tu cuci mate kat mama asha punye fp ok..
..................ni cite holiday kami......
....Percutian kali ni kami ke TAWAU...wallaah....600km dari umah kami di penampang..perhhhhh....yg paling adventure..yg buat den pening...kami kene menempuhi jalan ke gunung kinabalu dulu...kundasang..ranau...telupid..dan seterusnye ke check point utk ke lahad datu..dari lahad datu ke kunak dan seterusnye..semua destinasi itu kami akan singgah dlm perjalanan balik..kami semua akan beraya di tawau...mcm biasa mumy lalok gile dalam perjalanan..muntah2 beb....


yearhh...nak pi jalan....


maseni mummy dah lalok....tinggal 9jam lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


dari lahad datu ke tawau..lebih kurang 2 jam agiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


setelah berada 10jam dlm kete...akhirnye


minah ni jugak tak reti penat


ok yer....akin nak sleep dulu..esok kite sambung!!!!!

dalam seumur hidup elin..tak pernah lagi becuti sejauh ini..dlm kiraan ....beribu km perjalanan kami ke destinasi2 semua ni...bygkanlah....kami menempuhi bukit bukau..gunung ganang...kelapa sawit..hutan tebal..jalan tidak berturap...toksah la nak bayangkan jalan seperti di semenanjung..mmg jauh beza...tepat persinggahan spt di semenanjung...mmg takkan jumpe..melainkan sampai ke pekan2 kecil...mmg pengalaman yg menakjubkan jugak....percaya ngan tak percaya je...mujurla anak2 tak buat hal....tapi mummy yg buat hal.....tak boleh nak pandang luar lansung ..sampai di lahad datu barulah ok skit selepas memuntahkan diri...kuang..kuang..kuang..


mujur ade SUGAR BUN di sana...

selama ni jln jauh dari terengganu ke kl la paling jauh...tupun byk perhentian..leh rehat2...skarang nipun tg-kl...dah ade highway baru..menjimatkan mase...ehmm...tapi di SABAH ini....harus kuat mental dan fizikal



Thursday, 21-Dec-2006 14:06 Email | Share | | Bookmark
jom minummmm

aku pecinta 100PLUS....kalau bagi satu botol besar...dan..dan...tu jugak dia belasah kasi licin...






... tapi guanne pong...SUSUku tetap menjadik pujaan hatikuuuuuuu


Friday, 15-Dec-2006 06:06 Email | Share | | Bookmark
mummy busy...ye ker?

belom framed
yg nipongg
 
View all 7 photos...
...dah lama tak upload gambo kat fp ni...busy...erm......ye ke busy..taklah sangat...cume mummy kembali pada hobi lame......cross stitch....nak sambung mane yg tak sempat habis....tapi pi cari jugak pattern baruuuuuuuuuu..aperaaaaaaaa...bile dah start mule la tangan ni tak renti2 duk jahit.... nape ye....

BAKPE DOKLEH LETOK GAMBOOOOOOO NIHHH!!!!!!!!!!!!!!!!


tgh behempas pulas yg ni...tak sabar kasi habis




yg nipoooooon.......


akin....new style...rambut ntah ape-ape ntah!!!..name diberi..



[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net