NATRAIKIN PAGES

By: nat kin

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  [7]  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Thursday, 8-Mar-2007 14:09 Email | Share | | Bookmark
jalan-jalan hujung minggu

kite nak ke mane ni kak long?
cam lengang aje arinih kan?
ler esok kan raye cine...ehm bising pulak kapal tebang nih
View all 24 photos...
gambar diambil sehari sebelum raye cine di sabah...
lokasi:centre point dan belakang promenade ...


mummy mesti jelezzz tgk kite posing kat sini kan..kan...


bestnye kalau hari2 kite dpt merewang cam gini kan


leh usha awek2 cun


hamboi..kecik2 dah gatai ka?


bisingla..kapal tebang ni asik lalu jer...


jomla balik..dah nak senja.....bay...








Tuesday, 6-Mar-2007 05:58 Email | Share | | Bookmark
lepak2 aje









Tuesday, 6-Mar-2007 05:58 Email | Share | | Bookmark
lepak2 aje

 
 
 
View all 4 photos...


Saturday, 3-Mar-2007 13:22 Email | Share | | Bookmark
raya cina di sabah

pasar di jalan gaya..waktu mlm
mummy..acitak kite terjun??
hish..mane buleh..kang kena tangkap kang!
View all 9 photos...
gambar2 ni merata2 kami snap....enjoy yaaaaaaaaaaa


jalan gaya waktu malam

ni waktu siang

jom kite terjun nak tak mummy?

baru2 ni perahu ini telah diarak

cantik tanglung bergantung


selamat hali laya cina.....mau angpowwwwwwwwwwwwwww...yehaaaaaaaaaaaaaaaaa




Thursday, 22-Feb-2007 09:34 Email | Share | | Bookmark
perkahwinan sabahan

sampai dah
betul dak umah ni????
iyela..tu ramai org
View all 30 photos...
raye cine yg lepas kami menghadirkan diri di satu majlis perkahwinan abah punye opis punye abang daaa......di kampung KAWANG...kalau kat ganu kawan .....tambah g di belakang...
.....kami dihidangkan dgn lauk pauk..dan makan tradisional sabah...
.....dan yg paling menarik persembahan PONCO-PONCO dari penduduk kampung situ...sungguh menarik...semua gadis2..pakcik2...makcik cukup sporting sekali menari dgn same rentak...tapi mummy tak paham ape maksud lagu itew...layan jela bebbbbbbbbbbb...


betul tak rumah nih?


betulla ni..ade pelamin yg cantik....minat sungguH kain tu


yg nipung.....


para jemputan menari PONCO-PONCO


rase terhibur sgt......


yg ni malu2 nak join


pengantin lelaki mule bergerak


utk bertemu idaman hatiiiii


agar dpt disandingkan bersama........





[<<  <  1  2  3  4  5  6  [7]  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net