NATRAIKIN PAGES

By: nat kin

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  5  6  7  8  9  10  11  [12]  13  14  15  16  17  18  19  >  >>]    [Archive]
Sunday, 29-Oct-2006 06:25 Email | Share | | Bookmark
raya keenam

 
 
 
View all 11 photos...
beraya di umah kawan abah jugak....menunye mee kari..kek coklt..roti jala....
akin dan natrah masih selsema..pagi tu ehh..muntah2....camnela..nak beraya..anak2 tak sihat.. balik ganu nanti..sihat kut2....nenek dah riso..



Saturday, 28-Oct-2006 04:37 Email | Share | | Bookmark
raya kelima

 
 
 
View all 10 photos...
dinner hari raya....abah punye bosss

menunye..laksam..best nih..susah nak jupe raya2 ni...lebih2 lagi kat sabah..







Wednesday, 25-Oct-2006 02:31 Email | Share | | Bookmark
raya kedua

 
 
 
View all 18 photos...
.....adusssssssss..budak dah start selsema...tiap2 thn mesti selsema setiap kali raya...campur ngan demam...lebih2 lagi dah nak balik semenanjung ni...ehmmmmm.....tapi berjangkit dari maknye jugak!maknye yg selsema dulu..................homesick kutttt..kut..









Tuesday, 24-Oct-2006 03:06 Email | Share | | Bookmark
raya pertama

antara juadah
 
mcm budak cine
View all 26 photos...
juadah:
nasi impit
rendang
kuah kacang
laksa ganu
lemang
kueh mueh

.....paginye si akin mogok taknak pakai baju melayu...puas mummy memujuk..mujur kaklong senang nak pakai...balik abahnye dari semayang raya..pujuk si akin..tak nak jugak..dah habis idea..abahnye kurung akin dalam buai..padan muke...dlm45 minit..terus dah give up si akin tu...terus pakai baju melayu sampaila ke petang....






Friday, 20-Oct-2006 06:21 Email | Share | | Bookmark
ucapan raya dari kami

......assalamualaikum...kepada visitors fp natraikin....yg selalu setia memberikan kate2 hikmah dan sebagainye....pada yg akan pulang ke kampung esok hari..bimbang elin tak sempat memohon ampun dan maaf sekiranya elin ade terkasar bahasa..yg memandu berhati2 di jln raya..ingat anak bini kat sebelah..kami sekeluarga beraya di sabah...insyaallah 2 minggu selepas itu kami pulang ke semenanjung...ade jodoh kita jumpe...dan mummy natraikin akan tetap doakan kalian ceria2 di pagi raya nanti...



[<<  <  5  6  7  8  9  10  11  [12]  13  14  15  16  17  18  19  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net